EVO©-EVOLUTION
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
EVO©-EVOLUTION

heej, mensen. dit is een forum voor de alliantie EVOLUTION. Hier kan je lol beleven, en besprekingen houden.
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 belangerijk! allyleger en machtsblok

Ga naar beneden 
+6
legolas
general-3-
- NIOBE -
yves-laurent
ron van geel
klein konijn
10 plaatsers

gaan we rond -28-150 een allyleger en machtsblok maken met de ally
1 ja
belangerijk!    allyleger en machtsblok Vote_lcap67%belangerijk!    allyleger en machtsblok Vote_rcap
 67% [ 10 ]
2 nee
belangerijk!    allyleger en machtsblok Vote_lcap33%belangerijk!    allyleger en machtsblok Vote_rcap
 33% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 15
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
klein konijn




Aantal berichten : 15
Registration date : 02-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyzo jun 03, 2007 6:27 pm

hallo
hier een vervolg op het bericht van legolas

hallo
ik vind het een heel goed idee
zullen we het niet bouwen rond -28-150 rond mijn dorp
ik heb daar eens gekeken daar zijn echt veel graandorpen er zijn er ongeveer 4 daarvan heb ik er al 1
de plaatsen zijn van de graandorpen:
-24/-152
-37/-157
-28/-154
-28/-150
____________
legolas schreef:

heej, is het geen idee dat iedereen een dorp bij elkaar bouwt in een heel rustig gedeelte, daar bouwen we een enorm machtsblok door steeds meer dorpen te bouwen, we kunnen daar ook een allyleger maken, alleen moet het niet te ver weg zijn van de bewoonde wereld.

het is maar een idee, zeg wat je er van vind.

mvg legolas



wie is er mee acoord ja of nee
ik ben er voor drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
ron van geel




Aantal berichten : 10
Registration date : 29-05-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyzo jun 03, 2007 6:37 pm

Ik heb al een dorp in de buurt liggen, mijn volgend dorp komt dus daar te liggen. We moeten wel tempo maken. Ik ben er zelf een voorstander van wie niet meedoet kicken. Want die hebben naar mijn inzicht andere plannen en gebruiken de ally alleen als opstap.
Terug naar boven Ga naar beneden
yves-laurent




Aantal berichten : 45
Registration date : 02-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyzo jun 03, 2007 7:42 pm

ok ik ben voor maar zou het niet beter zijn als degene die nog GEEN graandrop heeft daar een graandorp bouwd
Terug naar boven Ga naar beneden
klein konijn




Aantal berichten : 15
Registration date : 02-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyzo jun 03, 2007 10:07 pm

Twisted Evil
dat kiezen jullie zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
- NIOBE -

- NIOBE -


Aantal berichten : 12
Registration date : 03-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyzo jun 03, 2007 10:49 pm

Ik ben voor! Moet ik ook nog uitleggen waarom? Ik heb het eindspel op S3 meegemaakt en daar heb ik het als zeer positief ervaren...
Terug naar boven Ga naar beneden
general-3-




Aantal berichten : 11
Registration date : 30-05-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 3:11 pm

Ik heb nee gestemd en voor de volgende reden. Ik zit in -|+ dus als ik het leger nodig zou hebben dan is het een eind lopen. Tevens heb ik al 3 dorpen om mijn graandorp. SORRY
Terug naar boven Ga naar beneden
legolas
Admin
legolas


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 30
Registration date : 28-05-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 3:14 pm

Dat is dan eigenlijk een nieuwe kolonie. we maken er allemaal een dorp, en werken dan samen. ja kan dan natuurlijk niet even snel troepen sturen of wat grondstoffen. maar ik vind het ook raar dat klein konijntje helemaal en z'n eentje bepaalt waar we het gaan doen. misschien vind ik het helemaal geen goeie plek. maar is voor hem wel lekker dicht bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://evolution1.actieforum.com
klein konijn




Aantal berichten : 15
Registration date : 02-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 5:42 pm

nee Evil or Very Mad
dat is niet waar legolas
het is maar een voorstel misschien weten er nog andere plekken zijn
zeg dit dan maar stel dan een voorstel van ik vind daar een goede plek ik doe nu een voorstel julie kunnen er ook een doen
maar ik vind dat een goede omdat er veel graandorpen en slechtereeeten zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
IceColdKilla




Aantal berichten : 46
Localisation : [img]http://travian.macaputo.de/sig-3-nl-2-nlspeed_14902.gif
Registration date : 28-05-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 6:22 pm

Ja ik zie het wel zitten alleen moet je mensen niet gaan kicken als ze daar geen dorp willen want ik ga daar ook niet al mijn dorpen plaatsen!!! Het zullen wel een paar wezen. Alleen zou ik alvast een graandorp reserveren ik kan hem over 4/5 dagen innemen alleen wacht ik op mijn cultuurpunten pale
Terug naar boven Ga naar beneden
bammeke




Aantal berichten : 16
Registration date : 04-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 6:23 pm

één blok is misschien handig maar niet ideaal omdat je altijd dorpen buiten het blok zal hebben. Daarom misschien twee kleinere blokken die dichter liggen voor iedere speler. Dan zou ik mee doen maar momenteel lig ik te ver van die coördinaten en heb zelf andere plannen. En nee, ik ben geen ally hopper.

edit: een ally leger mag nu net niet gemaakt worden in het ally blok omdat het best zo onvindbaar mogelijk moet zijn en je er toch geen nut mee hebt binnen dat blok omdat het louter offensief is.


Laatst aangepast door op ma jun 04, 2007 6:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
IceColdKilla




Aantal berichten : 46
Localisation : [img]http://travian.macaputo.de/sig-3-nl-2-nlspeed_14902.gif
Registration date : 28-05-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 6:24 pm

Nu zit ik het te bekijken en alle graandorpen zijn al weg affraid kunnen we geen andere plaats maken???
Terug naar boven Ga naar beneden
klein konijn




Aantal berichten : 15
Registration date : 02-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 6:59 pm

ja ik heb ook eens zitten kijken er zijn er al 2 ingenomen door andere spelers maar die kunnen we wel aan maximum pop 500 dus later kunnnen we die wel pakken
ik was dan aan het kijken en ik zal obelixx ook al in een van mijn 7 maal 7 vakjes zitten met mijn graandopp (bijna)
en ik heb er nog een gevonden maar gewoon in mijn vakje
-31/153 als we nu vlug zijn kunnen we die drie al hebben voor de ally ik een een 9 cropper obelixx een 15 en nog iemand een 15 die ik heb opgenoemd en dan kunnen we er nog pakken een beetje verder weg dus pak zo vlug dat graandoprje -31/153 nu dat het nog vrij is !
Terug naar boven Ga naar beneden
legolas
Admin
legolas


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 30
Registration date : 28-05-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 10:35 pm

we moeten nu snel beslissingen nemen, ik stuur iedereen een bericht, daarin staat:
-we willen graag 4 allylegers.
- in -/+ en -/- zitten de meeste spelers.
-ik vraag wie zijn/ haar graandorp wil inzetten voor het allyleger.
-en dan krijgt iedereen iemand toe gewezen om grondstoffen naar te sturen.

zijn er nog toevoegingen? er zijn al zoveel voorstellen geweest dat we nu toch eens tot actie moeten over gaan.

ik stuur dit nog niet gelijk door, wacht eerst op toevoegingen, en verbeteringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://evolution1.actieforum.com
bammeke




Aantal berichten : 16
Registration date : 04-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyma jun 04, 2007 11:35 pm

legolas schreef:
we moeten nu snel beslissingen nemen, ik stuur iedereen een bericht, daarin staat:
-we willen graag 4 allylegers.
- in -/+ en -/- zitten de meeste spelers.
-ik vraag wie zijn/ haar graandorp wil inzetten voor het allyleger.
-en dan krijgt iedereen iemand toe gewezen om grondstoffen naar te sturen.

zijn er nog toevoegingen? er zijn al zoveel voorstellen geweest dat we nu toch eens tot actie moeten over gaan.

ik stuur dit nog niet gelijk door, wacht eerst op toevoegingen, en verbeteringen.

snel beslissingen nemen ...
et komt nu echt ni op de 2 dagen aan. Zoek eerst voor een geschikte lokatie, stuur een ally IGM dat iedereen zijn mening kan geven over dit onderwerp, en waar enzo, vergelijk deze meningen en dan kun je zulke beslissingen nemen...
Terug naar boven Ga naar beneden
rainkid




Aantal berichten : 36
Leeftijd : 29
Localisation : holsbeek leuven kessel-lo haasrode
Registration date : 09-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyza jun 09, 2007 6:33 pm

ik had mijn 2E dorp al gesticht voor ik in deze ally zat het duurt dus wel ff voor ik een 3E heb
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.be
elwinb




Aantal berichten : 13
Leeftijd : 37
Localisation : eindhoven ook wel genaamd The Killer Zone
Registration date : 31-05-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyza jun 09, 2007 8:42 pm

als ik op die cordinaten een dorp moet bouwen dan ben ik heeeel lang onderweg met mijn kolonisten
en voor grondstoffen dan naar dat dorp te sturen duurt ook een eeuwigheid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.psv.nl
rainkid




Aantal berichten : 36
Leeftijd : 29
Localisation : holsbeek leuven kessel-lo haasrode
Registration date : 09-06-07

belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Emptyza jun 09, 2007 8:47 pm

elwinb schreef:
als ik op die cordinaten een dorp moet bouwen dan ben ik heeeel lang onderweg met mijn kolonisten
en voor grondstoffen dan naar dat dorp te sturen duurt ook een eeuwigheid

bij mij zeven uur maar is stuur dan ook elke 5 uur zover alst kan

en handelaren kan ik missen markt niveau 20 en handelskantoor niveau1 (vandaag gebouwt)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.be
Gesponsorde inhoud





belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty
BerichtOnderwerp: Re: belangerijk! allyleger en machtsblok   belangerijk!    allyleger en machtsblok Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
belangerijk! allyleger en machtsblok
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» allyleger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
EVO©-EVOLUTION :: Voorstellen-
Ga naar: